tvshowsmuppen

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Glasmiranda - 20 september 2012 16:00

Freaks and Geeks: Denna serie hittade jag när jag var inne på wikipedia och skulle kolla upp vad snygge Marshall i "How I Met Your Mother"' mer hade spelat som. Jag älskade serien från början. DENNA SERIE ÄR AWESOME! Istället för att dregla över "Marshall" a.k.a Nick fan jag den ännu hetare pundaren  Daniel (James Franco). Ja jag fick en liten kändis crush på James Franco vilket vi inte ska diskutera nu... Serien handlar i alla fall om några tonåringar som går i High School men det är inte den vanliga jargongen utan denna gång är det Freaksen och töntarna som är huvudpersonerna. Serien följer Lindsey som går från att vara pluggis till att hänga med freaksen/knarkarna/problembarnen den följer även hennes nördiga bror Sam och hans kompisar som försöker bli mer populära. Alla karaktärer är grymma, älskar hippie rektorn, Sam och Lindsey's föräldrar och juste får inte glömma galna Kim som ni kanske känner igen från Cougar Town (Busy Philipps). Jag älskar denna serie med hela mitt hjärta och rekommenderar den till alla! tråkigt nog gjorde de bara 1 säsong! Men jag har hört vissa rykten om att den kanske kommer "återvinnas".... To be continued. 

 

Trailern: 



Det grymma introt: 

 

Presentation


Glasmiranda aka TVSHOWSMUPPEN, bloggar om tv serier!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards