tvshowsmuppen

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Glasmiranda - 21 september 2012 20:45

Från Sverige Till Himlen är en svensk dokumentär serie. Anna Lindman Barsk är programledare och serien går ut på att hon kommer hem till någon religiös människa och är hos dem några dagar. Hittills har det varit 3 säsonger sammanlagt 24 avsnitt. Mina favo-avsnitt var när hon besökte en judisk familj, asatro människor, siker och en häxa som bodde på landet och var wiccan. Det är en väldigt intressant serie och man lär sig mycket om religioner och hur personer med en religiös åskådning lever och tänker. Om du är nyfiken titta på SVT eller följ länken till Svt playhttp://www.svtplay.se/fran-sverige-till-himlen


imorgon börjar jag på G serierna!! kolla in bloggen då!! pöss


Av Glasmiranda - 21 september 2012 17:15

Behöver jag ens beskriva handlingen? Alla vet väl vad serien Friends är?? Men okej, om det finns någon som inte har en susning så är det en tv-serie som handlar om några vänner i New York och deras liv. Huvudpersonerna är Monica, Ross, Chandler, Joey, Phoebe och Rachel. Mina favoriter är Chandler och Monica för Chandler har skönast humor och Monica är bara helt underbar + skit snygg. Men jag älskar också Phoebe för hon är vegetarian. Vem av huvudkaraktärerna är din favorit? Serien är en komedi serie med mycket romantik och självklart, vänskaps relationer. Jag älskar vänner för att det for mig att bli glad. REKOMMENDERAR!! 


FRIENDS   


roliga klipp: 






Presentation


Glasmiranda aka TVSHOWSMUPPEN, bloggar om tv serier!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards