tvshowsmuppen

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Serier jag sett under detta år!

Av Glasmiranda - 13 september 2012 01:35

An Idiot Abroad  

Awkward

Being Human

Bergmans video

Beverly hills

Big Brother,

Blue mountain State

Buffy the vampire slayer

Charmed

Cougar Town

Covert Affairs

Criminal Minds

Den Sista Dokusåpan

Dexter

Don't trust the B* in aptt 23

Family Guy

Freaks and Geeks

Friends

Fråga olle

Fråga olle dokumentären

Från Sverige till Himlen

Game of thrones

Girls

Glee

Grimm

House M.D

How I Meet Your Mother

Jersey Shore

Lie to Me

Misfits

Modern Family

My name is Earl

New Girl

Nikita

Nine Lives of Cloe King

Once Upon a Time

Revenge

Room

Scrubs

Sex and the City

Sherlock

Simon & Tomas

Skavlan

Skins

Smallville

Solsidan

Sommar med Ernst

Spin City

The Big C

The Big Bang Theory

The diary of a call girl

The Inbetweeners

The Mentalist

The Nanny

The Ricky Gervais Show

The Simple life

The Simpsons

The Spiral

The Walking dead

Two and a Half Man

Top Model

Top Model Sverige

True Blood

V

Vampire Diraies 

Vetensakapens värld

Weeds

Äkta Människor

2 Broke Girls 



Okej det här är de serier  jag kan komma på för tillfället... Har inte sett alla ses på alla serier men tillräckligt mycket för att veta om jag vill fortsätta kolla eller inte. Om jag kommer på fler så säger jag till :) snart kommer en lista med några av de serier jag har följt men inte inom ett år. Pöss 

 
 
Ingen bild

Hannah

15 september 2012 11:32

Har du på riktigt kollat på sådär många serier på bara 1 år? Hur hinner du med?

 
Ingen bild

tvshowsmuppen

15 september 2012 11:41

Japp men visa har jag följt under en längre tid än bara ett år. Det där är listan på tv serier jag börjat titta på eller som jag har följt i år och åren innan. Hahaha vet inte jag antar att jag inte sover så mycket och pluggandet går det sådär bra med...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Glasmiranda - 23 september 2012 12:15


Grils                                     är en grymt bra komedi-serie. Den följer 4 tjejer i 20-årsåldern och deras liv i New York. Alla rollerna är olika och fina på sina egna sätt, Marni är ordningsam och prydlig, Hannah är lite små galen...

Av Glasmiranda - 22 september 2012 20:15


Sista avsnittet av Awkward sändes i torsdags! Va tyckte ni? Valde hon rätt?        Jag har alltid varit Team Matty så jag tycker verkligen hon valde rätt. Men jag stör mig på Jenna! varför blir hon inte glad av att äntligen få vara med hono...

Av Glasmiranda - 22 september 2012 19:30

Nu när sommarens serier går mot sina slut börjar strax höstens och vinterns tv-serier. Detta vill jag demonstrera med nytt utseende på bloggen! hehehe hoppas ni gillar rymden lika mycket som jag!    Jag tänkte också passa på att skriva lite om än...

Av Glasmiranda - 22 september 2012 18:00

Game of  Thrones är nog en av de bästa fantasy serierna genom tiderna. Serien utspelar sig i en annan värld kallad Westeros "de sju kungarikena". Olika släkten och riken slåss för att få mer makt och rikedom. Eddard "Ned" Stark familjen Starks överhu...

Av Glasmiranda - 21 september 2012 20:45

Från Sverige Till Himlen är en svensk dokumentär serie. Anna Lindman Barsk är programledare och serien går ut på att hon kommer hem till någon religiös människa och är hos dem några dagar. Hittills har det varit 3 säsonger sammanlagt 24 avsnitt. Mina...

Presentation


Glasmiranda aka TVSHOWSMUPPEN, bloggar om tv serier!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards